-->
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
מעדיפים בטלפון?
חייגו לתיאום פגישה.
03-5354449
או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
צרו קשר
משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
נווטו אלינו בוויז
דרכי הגעה נוספות
לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.

    לימודי צרפתית בצרפת | תות אל רן

    היי רונית,

    נחתתי אתמול בתלאביב אחרי החודש הכי טוב שהיה לי בחיים!   

     אני עוד מתאוששת בחזרה למציאות ולעובדה שאני מתגייסת עוד שבוע..
    קודם כל אני אפתח בזה שזה היה החודש הכי טוב בחיי! מכל הבחינות האפשריות!

    כמו כולם גם אני חששתי מהרגע שהמטוס ינחת בארץ אחרת שאני לא מכירה ומההתחלה החדשה.

    אז המטוס באמת נחת, אספתי את המזוודה שלי ונסעתי לכיוון המשפחה המארחת. במקרה שלי המשפחה המארחת הייתה אישה בת 67 שמארחת שני תלמידים בכל פעם.

    כבר במונית, למרות העייפות הקשה לא יכולתי להפסיק להסתכל על העיר הכי יפה בעולם וכבר ברגע שאמור להיות הכי "מפחיד" כביכול התאהבתי במקום! אחרי נסיעה יחסית פקוקה המונית עצרה והגענו ליעד! יצאתי מהמונית הסתכלתי לצדדים וגיליתי שלא פחות ולא יותר אני בגן עדן!!! עליתי במעלית אל הבית ובדלת חיכתה לי פריזאית אמיתית! מהרגע שנכנסתי בדלת אחרי שתי הנשיקות המסורתיות היא החלה בשצף של צרפתית שאת רובו לא הבנתי אבל פשוט הנהנתי בחיוך. הדירה הייתה מקסימה, קטנה ומעוצבת.

    ביום למחרת הלכתי לביה"ס   בפעם הראשונה. היום הראשון הוא בעיקר יום של מבחנים והיכרות שבסופו נכנסים לכיתה ברמה המותאמת לך. ביום הראשון לא היו המון הזדמנויות להכיר חברים אבל אין בכלל ממה לחשוש פריז מלאה באטרקציות, ובתור מישהי ששונאת לבלות לבד גיליתי עד כמה כייפית החוויה של סיור לבד במוזיאון או ישיבה נחמדה בבית קפה בפריז לבד עם ספר תיירות או סתם אייפוד. ביום למחרת החלו גם החברויות.

    הביה"ס מלא באנשים מקסימים מכל העולם!! יש את הצד החם והרועש של מקסיקו וברזיל ובמקביל אליו יש את הצד האירופאי המנומס אבל המקסים גם כן!! אני לא חושבת שאני אצליח לתאר את החוויה גם לא בעשרות משובים כי זה באמת היה "the time of my life"!! המסגרת הלימודית מצוינת ומתאימה לכל הרמות, אחרי יומיים הפחד מלדבר צרפתית נשבר ואתם רק מחפשים הזדמנות לפטפט בשפה הכי יפה בעולם!

    באמת שאין ממה לפחד! הטיפ הכי גדול שאני יכולה לתת לכם הוא הגישה שבה תטוסו. אם תבואו כמוני בגישה שזאת הולכת להיות החוויה של חייכם, תבואו חברותיים, פתוחים, עם בטחון והכל ילך לכם פשוט מדהים! אנשים כ"כ סקרנים לשמוע על ישראל ועל התרבות שכ"כ שונה מהמקום ממנו הם באים! אז באמת תרגישו חופשי להתגאות ולהכיר להם את הצדדים השונים! גם אם יהיו רגעים קשים ואני מבטיחה לכם שהם יהיו מעטים אם יהיו פשוט תסתכלו החוצה מהחלון ותראו איפה אתם נמצאים!

    יש כ"כ הרבה מה לראות ולגלות בעיר הזאת שאין סיבה אפילו לרגע להרגיש קושי! קחו ספר תיירות טוב, אייפוד ואוזניות ואתם מסודרים (למרות שאני בספק עד כמה הרבה זמן יהיה לכם לשמוע לבד באייפוד..)!  

    מאחלת לכם את החוויה הכי מדהימה שאתם יכולים לעבור אי פעם ומקנאה בטירוף! 

     רונית,  אני רק יכולה להודות לך בינתיים שבזכותך הייתה לי את החוויה הכי טובה בעולם, מצאתי חברים לכל החיים והכרתי את העיר הכי מדהימה בעולם! הכל היה פשוט מושלם בלי רגע אחד של קושי!

    את יכולה להוסיף אותי בוודאות לממליצים שלכם לפריז כי יש לי רק דברים נפלאים לומר!

    המשך יום טוב,  

    תות אלרן