-->
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
מעדיפים בטלפון?
חייגו לתיאום פגישה.
03-5354449
או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
צרו קשר
משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
נווטו אלינו בוויז
דרכי הגעה נוספות
לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.

    רישום ללימודים באנגליה

    חברת קמפוס לימודים עוסקת כבר שנים רבות בליווי סטודנטים ללימודים בחו"ל. מטרתה ללוות את הסטודנטים המעוניינים ללמוד במוסדות גבוהים בחו"ל בתהליך הרישום, שיכול לעיתים להיות ארוך ומייגע, לפשט אותו ואף להפוך אותו למרגש ומהנה. על אף שהצוות המקצועי של קמפוס לימודים נמצא עבורכם כדי לעשות סדר בתהליך, בכל שנה ישנם שינויים בתהליכי הרישום – לעיתים שינויים במשרד החינוך המקומי במדינה בה אתם מעוניינים ללמוד, במוסד הלימודים ואף בשגרירות ישראל. לכן, מומלץ להתעדכן עמנו כ-8 חודשים טרם תחילת תהליך הרישום.

    אבחון רמת האנגלית

    • שנה מראש ממועד תחילת הלימודים

    מרבית הסטודנטים העתידיים בישראל השתמשו לאחרונה בכישורי השפה האנגלית שלהם במבחני הבגרות בתיכון, ולכן רמתם אינה מספקת על מנת להתקבל ללימודים גבוהים בשפה האנגלית ברמה אקדמית. במסגרת ייעוץ הלימודים, תוכלו לבצע מבחן אינטרנטי שיאמוד את רמתכם ובעקבותיו יוכל צוות הליווי המקצועי שלנו להציע לכם את הדרך המתאימה ביותר לשפר את השפה האנגלית כדי להצליח להמשיך בתהליך הרישום ללימודים גבוהים בחו"ל.

    עריכת מסמכי הרישום

    • שנה מראש ממועד תחילת הלימודים

    במסגרת מילוי מסמכי הרישום למוסדות הלימוד יהיה עליכם לשים דגש על 2-3 המלצות, כתיבת קו"ח אקדמיים וכתיבת מאמר מוטיבציה שאורכו כ-500 מילים. מוסד הלימודים יבקש מכם להתייחס במילוי המסמכים לתכונות אופי המאפיינות אתכם, לשתף בתחביבים שלכם, לשפוך אור על רמת האנגלית האקדמית שלכם ולהציג אילו תלמידים הייתם בתיכון. מילוי מסמכי הרישום באופן נכון ומספק הוא קריטי להחלטת וועדת קבלה ולכן יש למלא אותם באופן איכותי, שיכול להשפיע על החלטתם לטובה.

    TOEFL / IELTS Academic / מכינה קדם אקדמית

    • שנה מראש ממועד תחילת הלימודים

    מבחני TOEFL / IELTS Academic הינם מבחנים בעזרתם מסווגים מוסדות הלימוד את רמת הסטודנטים הבינלאומיים המעוניינים ללמוד בחו"ל. סטודנטים שרמת האנגלית שלהם אינה מספקת על מנת לצלוח את המבחנים, יוכלו לגשת למכינה קדם אקדמית שתכין אותם לידיעת השפה האנגלית וצמצום הפער בין הידע שלהם לבין דרישות מבחני כישורי השפה.

    רישום למוסד הלימוד

    • 8 חודשים – שנה מראש ממועד תחילת הלימודים

    הרישום למוסדות הלימוד יכול להיעשות באופן אינטרנטי או במשרדי קמפוס לימודים – זאת בהתאם להחלטת הסטודנט. בשלב זה יהיה עליכם להציג את תוצאות מבחן כישורי השפה אותו עברתם / להירשם למכינת קדם, על מנת להמשיך בתהליך הרישום. את המסמכים שיש לצרף במעמד תהליך הרישום יהיה עליכם להעביר במייל. שימו לב כי על המסמכים להיות באיכות גבוהה וחדה ולכן סריקה באמצעות אפליקציית סריקה מטלפון נייד אינה אפשרית. המסמכים הנדרשים על מנת לבצע את הרישום למוסדות הלימוד הם:

    • טופסי רישום של מוסד הלימוד PDF
    • סריקת דרכון בצבע PDF
    • תוצאות PDF TOEFL / IELTS Academic
    • גיליון ציונים ודיפלומה של בגרות / תואר PDF
    • 2-3 המלצות Word
    • מאמר מוטיבציה Word
    • קו"ח אקדמיים Word

    לאחר שסיימתם את הרישום למוסד הלימוד, קבלת תשובות תיקח כ 3-4 חודשים.

    תשלום דמי רישום

    • 8 חודשים – שנה מראש ממועד תחילת הלימודים

    לאחר סיום תהליך הרישום יהיה עליכם לשלם מקדמה המהווה דמי רישום למוסד הלימוד. לרוב עומד הסכום על כ-100$.

    אישור קבלה / סירוב

    • 4 – 6 חודשים מראש ממועד תחילת הלימודים

    לאחר המתנה של כארבעה חודשים מותחים ומסקרנים – יגיע אליכם המייל הנכסף. התשובה ממוסד הלימוד יכולה להיות סירוב/ קבלה על תנאי/ אישור קבלה. במידה וקיבלתם את התשובה המשמחת, המכתב אותו תקבלו נקרא Offer Letter. מכתב זה יתחיל במשפט המרגש Dear Mr. / Miss ________ Congratulations – we're delighted to offer you admission "", משמעותו היא כי מוסד הלימודים מציע לכם כיסא בספסל הלימודים.

    תשלום שכ"ל

    • 4 – 6 חודשים מראש ממועד תחילת הלימודים

    על מנת להבטיח את מקומכם בספסל הלימודים בשנת הלימודים הקרובה יהיה עליכם לבצע תשלום עבור הסמסטר הראשון ללימודים ועבור ביטוח בריאות. את התשלום יש להעביר במסגרת תוקף הזמן של מכתב הקבלה שלכם. שימו לב כי תוקפו ינוע לרוב בין שבועיים לחודשיים בהתאם למוסדות הלימוד השונים. מכתב ה- Offer Letter הינו בעל תאריך תפוגה, שכן מוסד הלימודים רוצה להבטיח את הצטרפותכם למעגל הסטודנטים שלו. במידה ולא תירשמו בזמן יעבור מקומכם לסטודנט הבא שהתקבל או נמצא ברשימת ההמתנה.

    ויזת סטודנט

    • 2 – 4 חודשים מראש ממועד תחילת הלימודים

    כדי להבטיח את קבלת ויזת הסטודנט, עליכם לבצע את הצעדים הנדרשים כראוי – בדגש על מילוי הטפסים לבקשה באופן נכון. קבלת ויזת סטודנט הינה חלק מהותי בהחלטה לעבור ללמוד בחו"ל. את תהליך קבלת ויזת הסטודנט תוכלו להתחיל לאחר שהתקבלתם ללימודים במוסד לימוד גבוה בחו"ל והבטחתכם את מקומכם בכיתה.