-->

רישום ללימודים באוסטרליה

תהליך הרישום ללימודים בחו"ל הינו מסועף ועלול להיות לא ברור לעיתים ולכן יכול לקחת זמן. חברת קמפוס לימודים שמה לה למטרה ללוות את הסטודנטים לעתיד בתהליך באופן מקצועי שיהפוך את התהליך לפשוט עבורכם. מכיוון ששינויים בתהליכי הרישום קורים כל שנה, החל מדרישות משרד החינוך המקומי במדינה בה בחרתם ללמוד ועד לשגרירות ישראל. אנו ממליצים להתעדכן עם הצוות המקצועי של קמפוס לימודים כשמונה חודשים לפני תחילת הליך הרישום.

אבחון רמת האנגלית

  • שנה מראש ממועד תחילת הלימודים

על מנת ללמוד בחו"ל בשפה האנגלית על הסטודנטים להכיר את השפה ברמה אקדמית. מכיוון שמרבית הישראלים למדו אנגלית בבית הספר התיכון ולא מכירים את השפה ברמה מספקת כדי להירשם ללימודים באוסטרליה – חברת קמפוס לימודים מציעה מבחן אינטרנטי חינמי שיאפשר לכם לדעת מהי רמתכם הנוכחית בשפה האנגלית, בעקבותיו יוכל הצוות להתאים לכם את הדרך הטובה ביותר לשפר את השפה ולהבטיח את הצלחתכם.

עריכת מסמכי הרישום

  • שנה מראש ממועד תחילת הלימודים

מסמכי הקבלה ללימודים מהווים גורם חשוב בהבטחת הצלחתכם בקבלה למוסדות הגבוהים. במסגרת תהליך הרישום עליכם לשים דגש על 2-3 המלצות, מאמר מוטיבציה שאורכו כ-500 מילים וכתיבת קורות חיים אקדמיים. מוסד הלימוד אליו אתם מנסים להתקבל ירצה לבחון האם רמת האנגלית שלכם היא אקדמית, להיחשף לתכונות אופי שלכם ואף לדעת מהם התחביבים שלכם. מילוי מסמכי הרישום בצורה נכונה ומטיבה יכולים להשפיע באופן משמעותי על סיכוי הקבלה למוסד הלימודים הרצוי.

TOEFL / IELTS Academic / מכינה קדם אקדמית

  • שנה מראש ממועד תחילת הלימודים

מבחנים אלו הם מבחנים בינלאומיים שמטרתם לסווג את רמת האנגלית של סטודנטים בינלאומיים למוסדות לימוד שונים בחו"ל. סטודנטים שרמת האנגלית שלהם אינה מספיקה כדי לעבור את המבחנים הללו יוכלו לעבור מכינה קדם אקדמית שמטרתה לצמצם את הפערים ולעזור לסטודנטים לעבור את המבחנים בהצלחה.

רישום למוסד הלימוד

  • 8 חודשים – שנה מראש ממועד תחילת הלימודים

לאחר שעברנו את מסוכת השפה האנגלית, בין אם עברתם בהצלחה את המבחנים ובין אם החלטתם לגשת למכינה קדם אקדמית – על מנת להמשיך הלאה בתהליך כעת עליכם להציג את תוצאות מבחן כישורי השפה כדי להמשיך בתהליך. הרישום למוסדות הלימודים יכול להיעשות יחד, אצלנו במשרדי קמפוס לימודים או באופן אינטרנטי על פי בקשת המועמד. לאחר ביצוע הרישום- יש להמתין כ-3-4 חודשים לקבלת תשובות ממוסד הלימודים. כדי להשלים את תהליך הרישום, יש צורך במספר מסמכים:

עיקר המסמכים הנדרשים לרישום:
• טופסי רישום של מוסד הלימוד PDF
• סריקת דרכון בצבע PDF
• תוצאות PDF TOEFL / IELTS Academic
• גיליון ציונים ודיפלומה של בגרות / תואר PDF
• 2-3 המלצות Word
• מאמר מוטיבציה Word
• קו"ח אקדמיים Word

את המסמכים הנ"ל יהיה עליכם להעביר לקמפוס לימודים במייל, באיכות גבוהה וחדה. שימו לב כי שימוש באפליקציית סריקה של טלפון נייד אינה אפשרית.

תשלום דמי רישום

  • 8 חודשים – שנה מראש ממועד תחילת הלימודים

תשלום דמי רישום למוסדות הלימודים עומד על כ-100$ בממוצע. את התשלום יש לבצע בסיום הגשת המועמדות.

אישור קבלה / סירוב

  • 4 – 6 חודשים מראש ממועד תחילת הלימודים

לאחר המתנה מתוחה של כ- 4 חודשים, תקבלו מייל עם התשובות ממוסד הלימודים. התשובה יכולה להיות סירוב/קבלה על תנאי/אישור קבלה. במידה והתקבלתם- המכתב אותו תקבלו נקרא Offer Letter. מכתב זה יתחיל במשפט המרגש: Dear Mr. / Miss ________ Congratulations – we're delighted to offer you admission "" שאומר כי מוסד הלימודים מציע לכם כיסא בכיתה.

תשלום שכ"ל

  • 4 – 6 חודשים מראש ממועד תחילת הלימודים

אישור הקבלה ממוסד הלימודים הוא בעל תאריך תפוגה, שכן מוסד הלימודים רוצה לדעת האם לקחת אותכם בחשבון או לפנות לסטודנט הבא שהתקבל או נמצא ברשימת ההמתנה.  כדי להודיע למוסד הלימודים כי אתם מאשרים את לימודיכם והצטרפותכם למעגל הסטודנטים שלהם עליכם לשלם ביטוח בריאות ואת הסמסטר הראשון. תוקף אישור הקבלה נע בין שבועיים לחודשיים ומשתנה על פי שיקולי המוסדות השונים.

ויזת סטודנט

  • 2 – 4 חודשים מראש ממועד תחילת הלימודים

לאחר שהתקבלתם ללימודים והבטחתכם את מקומכם בכיתה, עליכם לדאוג לדבר חשוב לא פחות- ויזת סטודנט ללימודים בחו"ל. על מנת לקבל ויזת סטודנט עליכם לבצע את הצעדים הדרושים כראוי, כולל מילוי הבקשה לקבלת ויזה ללא שגיאות.


צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
מעדיפים בטלפון?
חייגו לתיאום פגישה.
03-5354449
או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
צרו קשר
משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
נווטו אלינו בוויז
דרכי הגעה נוספות
לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.