-->
עמוד הבית > לימודי שפה בחו"ל > טופס רישום לימודי שפה בחו"ל > תנאי טיפול הרשמה וביטול לימודי שפה בחו"ל

תנאי טיפול הרשמה וביטול לימודי שפה בחו"ל

קמפוס לימודים פועלת בישראל עשרות שנים, ולקמפוס ניסיון וידע רב אותם היא מנסה להעביר לך בטרם הרשמתך ללימודים באחד מבתי הספר לשפות בחו"ל, איתם קמפוס עובדת.

לעיתים רחוקות, נתקלת קמפוס במקרים בהם רמת הציפיות של הנרשם אינה תואמת את המציאות בחו"ל. קמפוס אינה מנסה ליפות את המידע ואינה מנסה לשכנע את המתעניין להירשם ללימודים בחו"ל בכל מחיר,
קמפוס לימודים מסייעת לך, להירשם ללימודים באחד מבתי הספר לשפות אותו בחרת. לבתי ספר אלו כללים ברורים ואנו בקמפוס מעוניינים שתדע את עיקר התנאים.

הובהר לי ואני מסכים לכך כי:

הרשמה לביה"ס בחו"ל

1. השרות שאקבל מקמפוס אינו כרוך בכל תשלום שהוא מצידי לקמפוס (למעט מורים בשנת שבתון).

2. כל התשלומים שאמסור לקמפוס מועברים על ידה לבית הספר בחו"ל.

3. קמפוס מספקת לי מידע באשר לתהליך ההרשמה ללימודים בבית הספר ובאשר לכללים שונים של בית הספר אליו נרשמתי.

4.  קמפוס מסייעת לי לקבל מבית הספר מידע באשר ללימודים בחו"ל ובאשר לתקופת  לימודי.

5. אין קמפוס ו/או כל הפועלים בשמה ו/או מטעמה מתחייבים או אחראים שאתקבל ללימודי בבית הספר. קבלתי ללימודים בבית הספר תלויה בתנאים ובנסיבות, כפי שתהיינה בבית הספר ובשיקול הדעת המוחלט
    והעצמאי של הגופים המנהלים אותו, מעת לעת.

6. מילוי טופס רישום אלקטרוני אינו מהווה רישום בפועל ללימודי שפה בחו"ל בבית הספר אותו בחרתי.

7. רק בעת הסדר תשלום דמי הרישום ו/או סכום מלא – תבוצע הזמנה לבית הספר לשפה בחו"ל, אנו ממליצים לשלם את דמי הרישום בעת מילוי טופס ההרשמה.

ויזת תייר / סטודנט

8. הדרישות לקבלת הוויזה ולהרשמה הינם בהתאם לנוהלי השגרירות של המדינה בה מצוי בית הספר.

9. הוצאת ויזה, זמני קבלת הקהל לצורך קבלת הוויזה, ההרשמה ופתיחת ההרשמה הינם בהתאם לקביעת מדינת היעד בו מצוי בית הספר, ולשם כך נדרשת נוכחותי. ידוע לי שההחלטה באם אקבל ויזה,
    נתונה בלעדית בידי השגרירות ו/או הקונסוליה הרלוונטית ולקמפוס אין השפעה על כך.

10. ידוע לי כי בכל מקרה של ביטול הרישום לקורס בשל סירוב השגרירות לאשר ויזת שהייה, אדרש לשלם לביה"ס את דמי הרישום, אלו אינם מוחזרים בשום מקרה.

עלות הקורס אינה כוללת

11. עלות הקורס אינה כוללת תשלום עבור ספרי לימוד. עלות ספרי הלימוד משתנה מבי"ס לבי"ס ונעה בטווח של 25 – 80 יורו לכל רמת לימוד.

12. התשלום בישראל הינו חלק מהתשלום המלא וכולל תוספת של 3.5% עמלות חברת האשראי ועלות העברת הכספים לביה"ס בחו"ל. עלות זו כוללת את עמלת הבנק בישראל וכן את עמלת הבנק בחו"ל המשולמות
      ע"י הנרשם. עמלות אלו יכולות להגיע לכ- 70 $ או יותר, אינן כלולות בשכר הלימוד או בחשבונית ביה"ס, על הנרשם להיערך להוצאה זו.

13. עמלות הבנקים משתנות בין בנק אחד למשנהו וכן על פי שערי המטבע ביום ההעברה, על מנת לוודא שעמלות אלו שולמו יש לבקש מהבנק להעביר את התשלום בשיטת OUR, הבנק מכיר את המינוח וידע לבצע
      את ההעברה כנדרש.

14. נרשם שלא יבצע העברה בשיטה זו יידרש על ידי ביה"ס להשלים את ההפרש כתנאי לתחילת לימודיו.

תנאי ביטול ע"פ נהלי בתי הספר לשפות בחו"ל

נהלים אלו הינם של בתי הספר בחו"ל ואינם בשליטת קמפוס בשום צורה ואופן.

15. מרגע ההרשמה דמי הרישום אינם מוחזרים מכל סיבה שהיא.

16. על הנרשם להסדיר את מלוא התשלום עד 30 יום לפני תחילת הלימודים.

17. אם התשלום לא יוסדר עד 30 יום לפני תחילת הלימודים – ההרשמה מתבטלת אוטומטית ותשלום דמי הרישום אינו מוחזר.

רישום בטווח שבין 29 יום ל- 14 יום לפני תחילת הלימודים:

18. עם סיום מילוי טופס הרישום יש לשלם את מלוא הסכום.

19. ביטול בטווח זה יזכה את הנרשם בהחזר מלא פרט לדמי הרישום וסך 35% מעלות הקורס שאינם מוחזרים.

רישום בטווח הקצר מ- 13 יום לפני תחילת הלימודים:

20. עם סיום מילוי טופס הרישום יש לשלם את מלוא הסכום.

21. ע"פ נהלי בתי הספר, בעת הביטול התשלום במלואו לא יוחזר.

כללי

22.  במידה וארצה לקצר את שהותי בחו"ל במהלך שהותי בחו"ל, יהיה עלי להודיע על כך לגורמים המוסמכים בבית הספר בחו"ל, ולחתום במזכירות ביה"ס על טופס קיצור השתתפות כנדרש, והכל על פי כללי בית הספר.
       כמו כן ידועים לי כל הכללים והתנאים באשר להחזר כספי מבית הספר, ואני מסכים שכל החזר כספי יהיה בהתאם לנהלים ולכללים של בית הספר אליו נרשמתי.

23. ידוע לי כי רק בתי הספר אחראים להחזר כספי ומרגע יציאתי לחו"ל ועל מנת לבטל את לימודי, לבטל או להחליף את המגורים  אותם קיבלתי, עלי לפנות מידית למזכירות ביה"ס והם הגורם המוסמך היחיד לטפל בנושאים אלה

24. עלי לדווח לגורמים המוסמכים בבית הספר בזמן אמת ובכתב על כל טענה או בעיה שנוצרה, וזאת על מנת שיתאפשר לביה"ס לנסות ולסייע לפתור את הבעיה במקום ובזמן אמת.

25. על אף שהותי בחו"ל ועל אף שקמפוס אינה אחראית ואינה שולטת בנעשה בבית הספר בו אני לומד, באפשרותי להסתייע גם בקמפוס בישראל באמצעות הטלפון, מייל או באמצעות כפתור שיחת חינם מתוך אתר קמפוס,
      אך ברור לי כי קמפוס אינה מחויבת או יכולה למצוא פתרון לכל בעיה או טענה, ועלי לנסות ולפתור את הטענות מול בית הספר.

מגורים

26. קמפוס לימודים אינה מתחייבת למציאת דיור עבור הנרשם.

27. אנו מדגישים כי על הנרשם/ת לשלוח העתק של כרטיס הטיסה לקמפוס לימודים במייל או בווטצאפ 03-5354449 (לפני כניסת השבת). ביה"ס בחו"ל אינו מטפל בנושא הדיור ללא כרטיסי טיסה של הנרשם/ת.

28. קמפוס מסייעת לי להירשם ללימודים בחו"ל אך אינה מטפלת בשיבוצי למגורים בסביבות ביה"ס. סיוע במציאת דיור על פי בקשתי מצוי אך ורק בתחום טיפולו של ביה"ס אליו נרשמתי.

זכרו:
בכל הקשור למגורים, מעת לעת, רמת הציפיות של הנרשם אינה תואמת את המציאות בחו"ל. קמפוס אינה מנסה ליפות את המידע ואינה מנסה לשכנע את המתעניין להירשם למגורים בחו"ל בכל מחיר. קמפוס לימודים מסייעת לך, לבקשתך לקבל מביה"ס אליו נרשמת כתובת מגורים לתקופת לימודיך.

קמפוס לימודים יכולה לסייע לך לארגן מגורים באמצעות מחלקת סיוע למגורים הנמצאת בביה"ס אך עליך לקחת בחשבון את התנאים הבאים:

29. קמפוס אינה מרוויחה כל תשלום בגין סיוע זה

30. המגורים אותם מארגן עבורך ביה"ס אינם בית מלון ! מדובר במגורים בביתה של משפחה מארחת, דבר המקובל מאד בעולם, אולם אלו משפחות שמתפרנסות משרות זה, ולפיכך אין לצפות לדיור ברמה מלונאית ואפילו
      לא קרוב לזה. לחילופין מציע ביה"ס מעונות סטודנטים, כלומר, מספר סטודנטים בחדר / דירה, והשירותים והמקלחת משותפים למספר סטודנטים – צורת מגורים זו אינה מתאימה לכל אחד, הקפידו לבחור נכון.

31. ביה"ס אליו נרשמת מציע את המגורים מתוך מאות אפשרויות. קמפוס לימודים לא ביקרה, לא מכירה, לא יכולה להיות מודעת למצבו של כל אחד ממאות חדרי המגורים האלה, ולפיכך אינה יכולה להבטיח את איכות המגורים
      ו/או רמת אחזקתם. במקרה של בעיות אחזקה קמפוס אינה יכולה לסייע לך ולכן עליך לפנות ישירות ומיידית למחלקת המגורים בביה"ס – הם מנסים לסייע !

32. בערים הגדולות בעולם ממוקמים בתי המשפחות המארחות בד"כ במרחקי נסיעה בתחבורה ציבורית של 20 – 60 דקות, כולל הצורך להחליף תחנות בדרך לקמפוס אין כל שליטה על שיבוץ הדיור והמרחק לביה"ס,
      אלו תלויים בזמינות הדירות בעת ההזמנה, ונקבעים על ידי מחלקת מגורים של ביה"ס באופן בלעדי.

33. החלפת דיור, ביטולו או קיצור השהייה בדיור, כרוכים בתשלום קנס ביטול בהתאם לתנאי ביה"ס, על מנת לא להתאכזב ו/או להפסיד את כספך, אנא בדוק מראש את המרחק, דבר עם המשפחה המארחת, והחלט
      אם התנאים מקובלים עליך.

כח עליון:

34. בתקנון זה "כח עליון" – אירוע או נסיבה שאינם בשליטה סבירה של קמפוס לימודים ו/או של מי מספקי השירותים האחרים, אשר מנעו מקמפוס ו/או ממי מספקי השירותים האחרים לעמוד באיזו מההתחייבויות.
      מבלי לגרוע מכלליות ההגדרה, מוסכם כי כח עליון הוא גם אירוע מסוג אש, עשן, ברק, התפוצצות, רעידת אדמה, התפרצות הר געש, פרעות, שביתות, סערה, סופה, ושיטפון.

35. מוסכם כי במידה ואירע אירוע מסוג כח עליון, וכתוצאה מכך ימנע מקמפוס ו/או ממי מספקי השירותים האחרים לקיים איזו מההתחייבויות, לא יחשב הדבר כהפרת תקנון זה ע"י קמפוס ו/או ע"י מי  מספקי השירותים האחרים.

36. למען הסר ספק כל העלויות ו/או ההוצאות שיגרמו למשתתף עקב קיומו של כח עליון, יחולו על המשתתף בלבד.

סמכות שיפוט בכל הקשור ליחסי המשתתף והמארגנים, תהיה לבית המשפט בעיר תל אביב– יפו.

מתוך ניסיונה של קמפוס, הלימודים בחו"ל יכולים להיות חוויה מדהימה ומעשירה על מנת שתיהנה מנסיעתך זו – צא בראש נקי ! אתה נוסע לארץ זרה, תרבות אחרת מזו המוכרת לך ותנאי מחיה שונים מאלה אליהם הורגלת.

בהצלחה

מחלקת לימודי שפות בחו"ל
קמפוס לימודים

* השימוש בלשון זכר במסמך זה הינו לנוחיות בלבד, בכל מקרה ההתייחסות הינה לזכר ונקבה כאחד.


צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
מעדיפים בטלפון?
חייגו לתיאום פגישה.
03-5354449
או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
צרו קשר
משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
נווטו אלינו בוויז
דרכי הגעה נוספות
לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.