-->
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
מעדיפים בטלפון?
חייגו לתיאום פגישה.
03-5354449
או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
צרו קשר
משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
נווטו אלינו בוויז
דרכי הגעה נוספות
לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.

    X
    עמוד הבית > קורסי העשרה ופנאי בחו"ל

    קורסי העשרה ופנאי בחו"ל

    קורסי העשרה בחו

    ללמוד קורסי העשרה בחו"ל זה לא בשמיים!

    קורסים להעשרה בתחומי עניין אישיים מגוונים הם מתנה נהדרת של צמיחה והתפתחות אישית שתוכלו להעניק לעצמכם, או ליקרים לכם. קורסי העשרה נלמדים ברחבי העולם בשלל נושאים ותחומים, כגון עיצוב אופנה, מוסיקה, ביוטי, שפות, בישול, רפואה משלימה, יוגה, ועוד ועוד. הגעתם לשלב בחיים שבו יש לכם הזדמנות לאתגר את עצמכם ולצאת מאזור הנוחות שלכם. עם כל החששות שאולי כרוכים בכך, זאת עשויה להיות חוויה מתגמלת ומעצימה להפליא, שתעזור לכם לפתח את עצמאותכם, החוסן שלכם וכישורי פתרון הבעיות שלכם, לפתוח עבורכם דלתות חדשות וחלונות אל העולם הגדול.

    תארו לעצמכם שתוכלו ללמוד את התחום שתמיד רציתם לדעת יותר אודותיו, במדינה שבה חלמתם לבקר, בסביבה של מקצוענים שישתפו אתכם בכל סודות המקצוע. כל שתצטרכו לעשות הוא להחליט לאיזה יעד אתם מעוניינים לנסוע לחופשה או מה תרצו ללמוד, ואנחנו כבר נדאג לכם לקורסי לייף סטייל והעשרה בבתי הספר הנחשקים והנחשבים בעולם. האם תרצו למשל ללמוד לבשל אוכל איטלקי אותנטי, ותוך כדי אפייה ללמוד את השפה הרומנטית בעולם ברומא היפיפייה? או שאולי תעדיפו ללמוד ספרדית בספרד או בדרום אמריקה, ותוך כדי לשפר את יכולות ריקוד הסלסה והטנגו שלכם?

    ללמידת קורסי העשרה בחו"ל יתרונות רבים. ראשית, לימודים בחו"ל מאפשרים לכם לחוות לעומק תרבות, שפה ואורח חיים חדשים, הרבה יותר מאשר בסתם טיול לחו"ל. זאת יכולה להיות חוויה שתשנה את חייכם – הרחבת אופקים וחשיפה לנקודות מבט ודרכי חשיבה חדשות הופכות את כולנו לבעלי ראש פתוח ומודע יותר מבחינה תרבותית, לבעלי פרספקטיבה רחבה יותר על נושאים אנושיים, פסיכולוגיים, חברתיים, כלכליים, ועוד.

    לימודים בחו"ל בקורסים להעשרה מרחיבים את ההשכלה שלנו, ולכן גם מספקים הזדמנויות קריירה חדשות ומגוונות. אוניברסיטאות ומוסדות לימוד רבים בחו"ל מציעים קורסים ותוכניות מיוחדים שאינם זמינים בארץ, ברמה גבוהה ובתנאים מצויינים. לכן לימוד קורסי העשרה בהם יכול לעזור לנו לרכוש סט מיומנויות, ידע וניסיון ייחודיים שיכולים לבדל אותנו בשוק העבודה.

    בנוסף, לימודים של קורסי העשרה מסוג זה יכולים להיות דרך מצוינת להכיר חברים חדשים ולהרחיב את הרשת החברתית שלנו. הם מציעים הזדמנות לפגוש אנשים מרקעים שונים וממקומות שונים בעולם, מה שיכול להוביל ליצירת חברויות לכל החיים ולהזדמנויות נטוורקינג וקשרים עסקיים חדשים.

    חברת קמפוס לימודים יכולה לעזור לכם להגשים את החלום, בקלות, בעלויות שוות לכל כיס ובליווי אישי עם חיוך. אנו מציעים קורסי העשרה קצרים לתקופות קצרות או ארוכות, בהתאם לרצונכם. הקורסים נלמדים ברחבי העולם, במגוון רחב של תחומים, מועברים על ידי טובי המורים והמומחים. הם משולבים בביקורים באטרקציות מקומיות, הכרת מקומות, אנשי מקצוע ומוסדות רלוונטיים, וגם הפתעות מהנות.

    השאירו את פרטיכם ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם בהקדם לקביעת פגישה בנושא קורסי העשרה בחו"ל. 

     

    • על מנת לצאת בראש שקט הכנו עבורכם  עמודים עמוסים במידע חשוב. אין צורך להדפיס, פשוט לקרוא 1. כללים ליום הטיסה: הגעה לשדה התעופה:  3 (שלוש)[...]
      פרטים נוספים
    • פעמים רבות שואלים אותנו מדוע צריך לטוס לחול כדי ללמוד שפה?  ריכזנו בעבורכם את המידע, היקף הלימודים וגם העלות במקום אחד.  ללמוד שפה בחו"ל זו[...]
      פרטים נוספים
    • הגעתם לגיל שאפשר להתחיל – ללמוד, לאתגר את עצמכם, לבלות וליהנות! הילדים כבר גדולים,ואתם מעוניינים להעשיר את חייכם בלימודי שפה חדשה, להעמיק את ידיעותיכם באמנות,[...]
      פרטים נוספים

    תלמידים מספרים

    חשבת על לימודים בחו"ל? הגעת למקום הנכון!

    קמפוס לימודים פועלת בישראל מטעם האוניברסיטאות מחו״ל ובמימונן.

    נשמח לספק ייעוץ וטיפול שוטף בדרך שלך אל התואר בכל תחום שבו תבחר:
    רפואה, וטרינריה, אדריכלות, עיצוב אופנה, ועוד…
    הנציגים שלנו זמינים לכל שאלה:

    03-5354449 
    03-5354449
    [email protected]

    קמפוס לימודים מקבלת את שכרה ממוסדות לימוד שונים וכן מתקציבים ציבוריים מחו״ל לפיכך שירותי הרישום וליווי הסטודנטים אינם כרוכים בתשלום