צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
צרו קשר ותתחילו לתכנן את החלום
מעדיפים בטלפון?
חייגו לתיאום פגישה.
03-5354449
או כתבו לנו (הודעות טקסט בלבד):
צרו קשר
משרדי קמפוס פתוחים בין השעות 09:00 ל 18:00
נווטו אלינו בוויז
דרכי הגעה נוספות
לקבלת מידע חינם מיועץ קמפוס לימודים מלאו את הטופס.
שדות המסומנים בכוכבים הינם שדות חובה.
עמוד הבית > מאמרים וכתבות > לחוצים מהלימודים? – טיפים לתרגילי הרפייה ושחרור

לחוצים מהלימודים? – טיפים לתרגילי הרפייה ושחרור

הלימודים מלחיצים אתכם? קשה לכם להתרכז?
ללא ספק, תופעה כלל עולמית בקרב הסטודנטים, הן אלו המצויים במסגרת לימודים בחו"ל והן אלו הלומדים בארץ.
אין הבדל, לחץ הוא לחץ בכל מקום ונשאלת השאלה מה עושים על מנת לטפל בלחץ המטריד? כיצד ניתן למנוע אותו ו/או להקל עליו?

תחילה עליכם לזכור כי בשחרור מהלחץ שינוי אווירה הוא מחויב המציאות.
עליכם להיכנס למעין אווירה, שתגרום לכם להירגע ותשקיט את המחשבות והלחצים המטרידים אתכם.

ליקטנו עבורכם מספר טיפים ועצות, שאם תשתמשו בהם, אתם עשויים לחוש הקלה רבה.
שחרור מהלחץ יסייע לכם להתמודד בקלות רבה יותר עם מציאות הלימודים הלא פשוטה,
בה מוטלות עליכם משימות חדשות לבקרים, עד כי קשה לכם להחליט ולקבוע מהו סדר העדיפויות הרצוי לכם, איזו משימה דחופה ואיזו דחופה ביותר.

ראשית, כדי להיכנס לאווירה מרגיעה מומלץ לעמעם אורות, להדליק מספר נרות בחדר ולהבעיר מקלות קטורת ריחנית לטעמכם.
תוכלו לבשם את החדר במקלות ריח מבושמים בארומה החביבה עליכם.
כמובן שכדי להירגע באמת, אתם זקוקים לשקט מרגיע ולפיכך חשוב במיוחד לכבות את מכשירי
הטלוויזיה, הרדיו, הטלפונים הסלולאריים וכל דבר שיש בו להסיח דעתכם מן המנוחה שאותה אתם מחפשים. בקיצור להגיע לנירוונה.

אינכם חייבים להיות בשקט מוחלט ובהחלט מומלץ ורצוי להשמיע לעצמכם מוסיקה מרגיעה, מדיטטיבית משהו.
למעשה כל סוג של מוסיקה שגורם לכם להירגע ולהרגיש בעולם אחר יעשה את העבודה,
כמו למשל: נעימות קלאסיות ברוח בטהובן ושופן ו/או נעימות של אניה למשל,
וכמובן תמיד אפשר לבחור נעימות מיוחדות המיועדות למטרות מדיטציה, אותם תוכלו לרכוש בפרוטות ואפילו להעלות ב-myspace ולהקשיב להם בהנאה מרובה.
אפשר גם בשקט מוחלט אם זה מה שאתם צריכים.

בשלב הבא מומלץ כי תמלאו אמבט במים חמים  קצף אמבט ותמציות ארומטיות מרגיעות, כמו לבנדר, ותיכנסו לתוכו.
עצמו עיניכם ופשוט אל תחשבו על כלום. תנו לעצמכם ליהנות מהאווירה המרגיעה ללא חשש.
עליכם פשוט להרשות לעצמכם להירגע, זה הכל.
ניתן  לצרף לחוויה המרגיעה גם כוס יין אדום וללגום ממנו באיטיות, כאילו אין מחר.
גם טבלת שוקולד טעימה, תותים טריים רעננים וקרירים, או כל דבר מענג אחר יתרמו להשגת תחושת הרוגע המבוקשת.
ההרגשה שתלווה אתכם היא כאילו הייתם בספא יוקרתי בלב הכרך או בצימר רוגע, כשלמעשה אתם
בביתכם חווים חוויה, שרבים היו משלמים עבורה. בסך הכל, כפי שתיווכחו מדובר בעלויות מזעריות בלבד.

אם אתם כבר בעניין תוכלו באותה הזדמנות למרוח מסיכה עשירה לפנים,
להניח על עיניכם פרוסות מלפפונים קרות ולהניח רגליכם בגיגית עם מים, סבון נוזלי, שמן זית ותמצית ארומטית מרגיעה ולהרגיש ברקיע השביעי.
אם אינכם מצליחים להרגיע את עצמכם תמיד תוכלו להשתמש בתמצית פסיפלורה-ולריאן ,
או לבלוע כדור הרגעה, באישור רופא כמובן או לפנות למטפל ברייקי, מסאז' רפואי ושלל טיפולים מרגיעים, שיובילו אתכם לשלווה הרצויה.

אפשר אף להשתמש בתרגילי מדיטציה, הכוללים תרגול נשימות עמוקות , עצימת עיניים ובאמצעות
דמיון מודרך הובילו עצמכם למקום מרגיע, כמו מפל מים שקט בלב שמורת טבע חייכנית. ישנן קלטות בהן תוכלו להיעזר להשגת תוצאות טובות יותר.

ללא ספק מרגיע ומפנק ובאווירה שכזו, כל הלחץ שהיה קודם לכן מתפוגג ותוכלו לשוב ללימודיכם,
כשאתם באווירה לגמרי אחרת. מחייכים, רגועים ומאושרים הרבה יותר, אפילו לא תרגישו שאתם במסגרת של לימודים, הכל יתפוגג ואתם תחזרו להיות כשהייתם.

ההמלצות טובות תמיד בעת לימודים, גם אם לא הגעתם למצב של לחץ חסר תקנה.
אתם לא אמורים להגיע אליו, תוכלו למנוע אותו בקלות. 
אם תקשיבו לעצמכם ומיד שתתחילו להרגיש לחוצים, תשנו אווירה ותשתמשו בטיפים לעיל, שאגב מאוד מהנה להשתמש בהם גם סתם כך, בלי שום סיבה מיוחדת.

 


דילוג לתוכן